
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Како функционира? | Батеријата го поддржува бензинскиот мотор при забрзување и возење со постојана брзина |
Комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор што ги придвижува тркалата |
Што ги врти тркалата? | Бензински мотор |
Електричен мотор |
Како да ја наполните батеријата? | Се полни при возење, при сопирање |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање |
Дали ви треба бензин? | Да |
Да |
Какво е искуството во возењето? | Поголем вртежен момент со побрзо одзивно забрзување |
Инстант вртежен момент и тивко работење |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Како функционира? | Батеријата го поддржува бензинскиот мотор при забрзување и возење со постојана брзина |
Комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор што ги придвижува тркалата |
Што ги врти тркалата? | Бензински мотор |
Електричен мотор |
Како да ја наполните батеријата? | Се полни при возење, при сопирање |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање |
Дали ви треба бензин? | Да |
Да |
Какво е искуството во возењето? | Поголем вртежен момент со побрзо одзивно забрзување |
Инстант вртежен момент и тивко работење |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Како функционира? | Батеријата го поддржува бензинскиот мотор при забрзување и возење со постојана брзина |
Комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор што ги придвижува тркалата |
Што ги врти тркалата? | Бензински мотор |
Електричен мотор |
Како да ја наполните батеријата? | Се полни при возење, при сопирање |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање |
Дали ви треба бензин? | Да |
Да |
Какво е искуството во возењето? | Поголем вртежен момент со побрзо одзивно забрзување |
Инстант вртежен момент и тивко работење |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Вид на гориво | Бензин | Бензин |
Зафатнина на моторот, ccm | 1.332 | 1.497 |
Број на цилиндри, распоред | 4, во линија | 3, во линија |
Максимален вртежен момент, Nm / вртежи во минута | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Погонски мотор | 2WD или 4WD | 2WD |
Максимална моќност на моторот (kW) / (КС) | 116 (158) | 140 (190) |
Стандард за емисија | Euro 6e | Euro 6e |
Забрзување 0 - 100 km/h, sec | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Максимална дозволена брзина, km/h | 196 - 199 | 198 |
Тип на менувач | Рачен или Автоматски | Автоматски |
Вид на погон | Погон на предни тркала или погон на сите тркала | Погон на предни тркала |
Тип на погонска единица | Бензински благ хибриден | e-POWER |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Вид на гориво | Бензин | Бензин |
Зафатнина на моторот, ccm | 1.332 | 1.497 |
Број на цилиндри, распоред | 4, во линија | 3, во линија |
Максимален вртежен момент, Nm / вртежи во минута | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Погонски мотор | 2WD или 4WD | 2WD |
Максимална моќност на моторот (kW) / (КС) | 116 (158) | 140 (190) |
Стандард за емисија | Euro 6e | Euro 6e |
Забрзување 0 - 100 km/h, sec | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Максимална дозволена брзина, km/h | 196 - 199 | 198 |
Тип на менувач | Рачен или Автоматски | Автоматски |
Вид на погон | Погон на предни тркала или погон на сите тркала | Погон на предни тркала |
Тип на погонска единица | Бензински благ хибриден | e-POWER |
MILD HYBRID |
e-POWER |
|
---|---|---|
Вид на гориво | Бензин | Бензин |
Зафатнина на моторот, ccm | 1.332 | 1.497 |
Број на цилиндри, распоред | 4, во линија | 3, во линија |
Максимален вртежен момент, Nm / вртежи во минута | 270 / 1,800 - 3,750 | 330 / 4,500 - 7,500 |
Погонски мотор | 2WD или 4WD | 2WD |
Максимална моќност на моторот (kW) / (КС) | 116 (158) | 140 (190) |
Стандард за емисија | Euro 6e | Euro 6e |
Забрзување 0 - 100 km/h, сек. | 9.2 - 10.2 | 7.9 |
Максимална дозволена брзина, km/h | 196 - 199 | 198 |
Тип на менувач | Рачен или Автоматски | Автоматски |
Вид на погон | Погон на предни тркала или погон на сите тркала | Погон на предни тркала |
Тип на погонска единица | Бензински благ хибриден | e-POWER |
[1] Прикажаните податоци се засноваат на резултатите од интерните тестови. Вистинските вредности може да варираат бидејќи на нив влијаат многу фактори како што се додатоците, состојбата на батеријата, работата на климатизацијата, одржувањето, стилот на возење и други фактори кои не се од техничка природа, како што се временските услови, вистинската маршрута итн.
[2] [2] Описите на хибридното електрично возило се засноваат на споредба со еквивалентен модел на термички мотор. Прикажаните вредности според WLTP се само за споредба. Вистинските вредности зависат од фактори како што се првичното полнење на батеријата, дополнителната опрема инсталирана по регистрацијата на возилото, временските услови, стилот на возење и оптоварувањето на возилото.
Потрошувачка на Nissan Qashqai Mild Hybrid при комбинирано возење: 6,3 – 7,0; Емисии на CO2 при комбинирано возење (g/km): 142 – 159. Потрошувачка на Nissan Qashqai e-POWER при комбинирано возење (l/100 km): 5,2 – 5,3; Емисии на CO2 при комбинирано возење (g/km): 118 – 119.
Прикажаните фотографии и описи се само за илустрација. Во некои случаи, тие не претставуваат возило наменето за Македонскиот пазар и не покажуваат конкретен модел, пакет опрема или специјална понуда. Функциите може да не се достапни или може да бидат достапни само со дополнителни трошоци.